Jos nettiyhteytesi ei toimi, tee seuraavat toimenpiteet:
Katso kuitupäätteestä mitä valoja siinä palaa.
Kun Power ja WAN valo palavat kiinteästi, kaikki on kunnossa.
Kun LAN valo vilkkuu siinä portissa, missä kaapeli on kytkettynä, kaikki on kunnossa.
Sulje virta kuitupäätteestä ja käynnistä se uudelleen.
Sulje virta reitittimestä ja käynnistä se uudelleen vasta, kun kuitupäätteessä palaa WAN valo.
Jos mahdollista, kytke tietokone verkkokaapelilla suoraan kuitupäätteeseen. Jos yhteys toimii, vika on reitittimessä. Jos yhteyttä ei synny, soita Keskikaistalle.
Kytke tietokone kaapelilla reitittimeen. Jos yhteys toimii langallisesti, vika on reitittimen asetuksissa tai langaton ominaisuus on hajonnut. Ole yhteydessä Keskikaistalle.